Internetový košík

Reklamační řád

1.Rozpor s kupní smlouvou
Dodavatel odpovídá kupujícímu za to, že prodávané zboží je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad.
V případě, že zboží při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu zboží uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou zboží, nebo jeho opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny zboží nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím zboží o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí zboží, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze zboží nebo pokud se neprokáže opak.

2. Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy
 spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění.
 oznámení spotřebitele o odstoupení od smlouvy musí být dodavateli doručeno do skončení stanovené lhůty pro odstoupení; nestačí pouhé odeslání ve lhůtě.
 uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy, má dodavatel právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Dodavatel je zároveň povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení.
 v případě odstoupení je spotřebitel povinen vrátit vše, co na základě kupní smlouvy získal. Zboží musí řádně zabalit pro přepravu, aby bylo chráněno před poškozením. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel, proto nelze zaslat zboží na dobírku. Poškozené zboží není dodavatel povinen přijmout. Pokud již spotřebitel nemůže zboží vrátit v původním stavu, tj. zboží bylo zničeno nebo spotřebováno, je spotřebitel povinen poskytnout dodavateli peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Tento svůj nárok na peněžitou náhradu může dodavatel započíst vůči nároku spotřebitele na vrácení kupní ceny.
3. Záruka:
 dodavatel poskytuje kupujícímu na prodané zboží zákonnou záruční dobu v délce 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na opotřebení zboží způsobené jejím obvyklým užíváním.
 v případě, že se objeví v této době vady zboží, je možné je uplatnit u C Servis Liberec, s.r.o. (dodavatele),
 jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna (nejdéle do 30 dnů), a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu zboží, nebo týká-li se vada jen součásti zboží, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny zboží nebo od smlouvy odstoupit.
 jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užívána jako zboží bez vady, má kupující právo na výměnu zboží nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad zboží řádně užívat.

- Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu zboží, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny zboží nebo může od smlouvy odstoupit.


Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka spotřebitele je po svém potvrzením jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence a její stav je přístupný kupujícímu. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. Kupující má možnost zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat před podáním objednávky.
Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci a reprodukci. Okamžikem odeslání objednávky, kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky včetně ceny objednaného zboží uvedenou v potvrzené objednávce, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
Dodavatel se zavazuje, že bude chránit osobní údaje kupujícího a neposkytne je žádným jiným subjektům.

Kontakty

Telefon: +420 482 739 075
Mobil: +420 604 965 644
Fax: +420 482 737 230
E-mail: obchod@brother-s.cz
Servis: +420 482 323 344

Kde nás najdete

C Servis Liberec, s.r.o.
Poštovní náměstí 24/7
46006 Liberec, Czech Republic
Napsali jste o nás