sporting events and elegance in combination with rolex cartridges vape.confusing incorporates are now the commonalities pertaining to om rolex datejust rolex calibre 2836 2813 mens m126300 0011 12mm rolex.

Obchodní podmínky
Internetov? košík

Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovéch obchodu provozovaném C Servis Liberec, s.r.o. od 01.01.2014.


1. Obecná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro nákup v internetovém obchodě www.brother-s.cz (dále také brother-s.cz nebo internetový obchod) a blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami i zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

1.1 Vymezení pojmů

  • Spotřebitelská smlouva je smlouva, kterou se spotřebitelem uzavírá podnikatel (prodávající).
  • Prodávajícím je: společnost C Servis Liberec, s.r.o., se sídlem Poštovní náměstí 24/7, 460 06 LIBEREC 6, IČO:25022148, DIČ: CZ25022148, zapsaná u obchodního rejstříku vedeného Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 12479
    E-mail: obchod@brother-s.cz
    Tel.: +420 724 140 619
  • Spotřebitelem je člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
  • Prodávajícím (podnikatelem) je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
  • Kupujícím je osoba, která s prodávajícím uzavírá kupní smlouvu na koupi zboží v internetovém obchodě a je povinen uhradit cenu za zboží a případně další náklady spojené s doručením zboží. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující - spotřebitel (dále také spotřebitel) a kupující, který spotřebitelem není. Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a občanským zákoníkem (přičemž podle § 2158 odst. 1 občanského zákoníku platí, že se jeho ustanovení § 2158 až § 2174 nepoužijí).
  • Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva (dále také jen smlouva) je uzavřena okamžikem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto okamžiku vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti z kupní smlouvy.

 

Informace o uzavřené smlouvě a smluvních podmínkách

1.2 Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři. Prodávající je povinen prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku neprodleně potvrdit kupujícímu její obdržení. S ohledem na to je kupující povinen v objednávce správně a úplně vyplnit údaj své e-mailové adresy pro potvrzení přijetí objednávky.

1.3 Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi předem seznámit a uchovat si je pro opakované zobrazení. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí uzavřené smlouvy. Smlouva je uzavírána v jazyce českém, nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávajícího či spotřebitele, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována v elektronické podobě po dobu jednoho roku za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám. Spotřebitel k ní má přístup za předpokladu předchozího založení účtu na internetovém obchodě. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v našem internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na internetových stránkách našeho internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.

Kupující se stává vlastníkem objednaného zboží teprve úplným zaplacením kupní ceny. Nebezpečí škody na zboží však na kupujícího přechází již jeho převzetím.


Dodací a platební podmínky

1.4  Způsob dopravy a její cena:
a) prostřednictvím České Pošty – Balík do ruky. Jedná se o expresní přepravu České pošty, kdy je balík dopraven do 1-2 dnů od podání.
Po předání zásilky České poště bude kupující informován e-mailem o čísle balíku v systému České pošty.
Cena služby: 133,-Kč s DPH.
b) prostřednictvím DPD na území České republiky, kdy balík je dopraven do 1-2 dnů od podání. Při volbě přepravy DPD bude zboží od nás vyskladněno vždy až následující pracovní den, tj. například po víkendu tedy nejdříve v úterý.
Po předání zásilky DPD bude kupující informován e-mailem o čísle balíku v systému DPD.
Cena služby: 150,- Kč s DPH
c) osobní odběr. Jedná se o možnost vyzvednutí zboží na výdejním místě (C Servis Liberec, Poštovní nám. 24/7, Liberec 6). K vyzvednutí zboží budete vyzváni e-mailem. Výdejní doba: Pondělí-Pátek 8:00 - 16:30. Zboží bude rezervováno po dobu 5 pracovních dní.
Cena služby: ZDARMA

1.5  Způsob platby:
a) platba dobírkou na území České republiky: U způsobu platby dobírkou hradíte cenu zboží, poštovné a dopravné prostřednictvím přepravce při převzetí zásilky.
Cena služby: 50,- Kč s DPH
b) platba převodem na účet: Po dokončení objednávky obdržíte email, kde jsou uvedeny potřebné platební údaje (číslo účtu, variabilní symbol a požadovaná částka). Po připsání peněz na náš účet bude zboží odesláno.
Převod peněz mezi bankami trvá přibližně 1-2 pracovní dny.
Cena služby: ZDARMA
c) platba hotově na výdejním místě ( C Servis Liberec).
Cena služby: ZDARMA


Kupující je povinen převzít objednané zboží při jeho dodání na místě, které určil, v této souvislosti je kupující povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu pro doručení objednaného zboží. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je kupující srozuměn předem, a to ještě před závazným potvrzením a odesláním objednávky.

Kupující je povinen při převzetí zásilky provést kontrolu zásilky s cílem zjistit, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Zjistí-li kupující, že je doručená zásilka poškozená, není povinen zásilku převzít a sepíše s přepravcem protokol o škodě. Bezprostředně poté, oznámí kupující prodávajícímu, že při přepravě došlo k poškození zásilky.

1.6 Cena a dodací lhůta
Všechny ceny zboží jsou uvedeny u jednotlivých produktů. Vedle ceny za zboží je kupující povinen hradit cenu za dopravu (poštovné), (viz. Dodací a platební podmínky, Způsob dopravy).
Prodávající si vyhrazuje právo změny cen zboží.

Jedná-li se o zboží, které je u dodavatele dlouhodobě nedostupné, upozorní prodejce kupujícího na tuto skutečnost a domluví individuálně s kupujícím případnou změnu objednávky či odstoupení od smlouvy. Pokud byla již v tomto případě objednávka zaplacena předem, vrátí prodávající kupujícímu na účet plnou částku za objednávku, a to do 7 dnů od odstoupení kupujícího či prodávajícího nebo uzavření dohody o zrušení objednávky.


2. Právo odstoupit od smlouvy

2.1 Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od uzavřené smlouvy v případě, že zboží se již nevyrábí nebo nedodává, nebo se změnila výrazným způsobem cena zboží. V případě odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího bude kupující neprodleně kontaktován. Pokud již bylo za zboží zaplaceno, budou kupujícímu finanční prostředky převedeny zpět na jeho účet bez zbytečného odkladu, případně se lze dohodnout na jiné formě vrácení finančních prostředků. Pro případ vrácení finančních prostředků, doporučuje prodávající kupujícímu uvádět v objednávce číslo učtu (pro rychlejší variantu vrácení peněz). Jestliže kupující nemá bankovní účet, peníze mu budou vráceny poštovní poukázkou nejpozději do 14ti dnů. K vrácení peněz na účet dojde nejpozději do dvou týdnů.

2.2  Kupující, který je spotřebitelem má právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí zboží spotřebitelem nebo jím určenou osobou. Místem pro odstoupení od smlouvy je sídlo prodávajícího uvedené výše. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí spotřebitel o svém odstoupení od smlouvy informovat prodávajícího formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailem). Pro odstoupení může spotřebitel použít vzorový formulář umístěný na našem internetovém obchodě ZDE. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu došlo oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které od spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený prodávajícím). Pro vrácení plateb použije prodávající stejný platební prostředek, který použil spotřebitel pro provedení počáteční transakce, pokud výslovně neurčil jinak a nevzniknou-li mu tím další náklady. Platbu však prodávající vrátí až po obdržení vráceného zboží nebo prokáže-li spotřebitel, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve. Jestliže spotřebitel obdržel zboží na základě smlouvy, je nutné, aby v případě odstoupení, zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy, zaslal zpět prodávajícímu na adresu jeho sídla. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel odešle zboží zpět před uplynutím stanovených 14 dnů. Spotřebitel nese přímé náklady spojené s vrácením zboží. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží.

2.3 V případě odstoupení spotřebitele, je spotřebitel povinen vrátit vše, co na základě kupní smlouvy získal (Např. pokud se vrací zboží, jehož součástí byla nějaká akce, bonus, tak i to je potřeba vrátit). Zboží má být spotřebitelem řádně zabaleno pro přepravu, aby bylo chráněno před poškozením. Při nesplnění uvedených podmínek, může prodávající vůči spotřebiteli požadovat kompenzaci z titulu náhrady škody, která spočívá ve snížení hodnoty vraceného zboží, jak je uvedeno v bodě 2.2. Tím není v žádném případě dotčen nárok spotřebitele na bezsankční odstoupení od smlouvy. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel, proto nelze zaslat zboží na dobírku.

2.4 Prodávající a kupující se mohou dohodnout na zrušení smlouvy, jestliže zboží dosud nebylo předáno k přepravě. Pokud bylo již zboží zaplaceno předem, vrátí prodávající kupujícímu na účet plnou částku za zboží, a to do 14 dnů od uzavření dohody o zrušení smlouvy.

3. Informace o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění odpovědnosti z vadného plnění (reklamace)

Tyto podmínky upravující odpovědnost prodávajícího za vady prodaného zboží se týkají kupujícího, který je spotřebitelem. Řídí se tak především občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele. Vztah kupujícího (nespotřebitele) a prodávajícího z odpovědnosti za vady se řídí občanským zákoníkem.

3.1  Vady zboží při převzetí
Kupující prohlédne zboží při jeho převzetí a přesvědčí se o jeho vlastnostech a množství.
Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal
- má zboží vlastnosti, které si smluvní strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné
- se zboží hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá 
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy 
- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti 
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Má-li zboží vady při převzetí, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má prodávající i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

3.2  Zákonná odpovědnost za vady po převzetí zboží
Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady (podat reklamaci), která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění.

Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na:
a) vadu zboží, kterou kupující způsobil sám
b) případy, kdy kupující před převzetím zboží o vadě zboží věděl
c) reklamaci kupujícího, která odporuje povaze zboží, zejména z důvodu uplynutí doby životnosti zboží či jeho spotřebování
d) vadu, pro kterou byla poskytnuta sleva z ceny zboží
e) opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo na jeho nesprávné či nadměrné používání nebo na dobu po uplynutí doby životnosti zboží
f) vadu u použitého zboží odpovídající míře používání nebo opotřebení zboží, kterou takové zboží mělo při převzetí kupujícím
g) vadu spojenou s porušením ochranné plomby na zboží
h) vadu způsobenou zásahem neoprávněné osoby na zboží nebo jeho součásti
i) vadu, která byla způsobena na zboží vnější událostí mimo dosah prodávajícího.

Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo

 a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
 b) na odstranění vady opravou věci,
 c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
 d) odstoupit od smlouvy.

Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Nezvolí-li kupující své právo včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny. Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady. Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.

Při dodání nové věci vrátí kupující prodávajícímu na jeho náklady věc původně dodanou.
Místem pro uplatnění reklamace je sídlo prodávajícího uvedené výše.

O reklamaci spotřebitele rozhodne prodávající ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu zboží potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.

Uplatní-li spotřebitel právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.  

Rozhodné právo a příslušnost soudu: Práva a povinnosti plynoucí nebo související s kupní smlouvou, včetně mimosmluvní odpovědnosti, se řídí českým právním řádem.

Řešení sporů: K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů (ADR) z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa www.coi.cz. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21 května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).Platforma pro řešení sporů online je na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/

            


4. Ochrana osobních údajů

Osobní údaje (zejména jméno, příjmení a adresa, telefonní a elektronický kontakt) kupujících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů a v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č.2016/679 (GDPR) s účinností od 25.května2018. Veškeré údaje získané od kupujících prodávající užívá výhradně pro vnitřní potřebu internetového obchodu (za účelem úspěšného splnění smlouvy) a neposkytuje je třetím osobám. Výjimku představují externí dopravci Česká pošta a DPD, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, které jsou nutné pro bezproblémové doručení zboží a případně banka (ČSOB), která se podílí na vyřízení objednávky. Kupující s těmito výjimkami výslovně souhlasí odesláním objednávky. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.

5. Závěrečná ujednání

Účinnost těchto obchodních podmínek nastává dnem jejich zveřejnění na internetovém obchodě a jsou v příslušném znění závazné pro veškeré objednávky učiněné tímto dnem, jakož i později. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky. Nové znění obchodních podmínek prodávající uveřejní na internetovém obchodě, čímž dojde ke zrušení platnosti předchozích obchodních podmínek.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 1. ledna 2014

Dokumenty:

Kontakty

Telefon: +420 482 739 075
Mobil: +420 724 140 619
Fax: +420 482 737 230
E-mail: obchod@brother-s.cz
Servis: +420 482 323 344

Kde nás najdete

C Servis Liberec, s.r.o.
Poštovní náměstí 24/7
46006 Liberec, Czech Republic
Napsali jste o n?s